10/04/2011

Pazdziernik miesiącem szczęścia

Przyjęli mnie! Przyjęli mnie! Przyjęli mnie! Przyjęli mnie!Przyjęli mnie! Przyjęli mnie! Przyjęli mnie! Przyjęli mnie! Przyjęli mnie! Przyjęli mnie! Przyjęli mnie! Przyjęli mnie! Przyjęli mnie! Przyjęli mnie!Przyjęli mnie!
ale się cieszę;) Od dzisiaj jestem już oficjalnie A LEVEL Student :D
: > banan z twarzy mi nie schodzi : ) a jedyne co mnie smuci w tym wszystkim to okropne zdj w identyfatorze. pomarańczowy pączek z lukrem- zdj jest pomarańczowo-żółte a włosy mam w nieładzie. ale co mi tam ;) najważniejsze, że nie bd w domu siedziec i zawsze czegoś tam się nauczę ;P
z assessmentu z Mediów dostałam C. ok, ale może byc lepiej ;)
musze się zapytac o zajęcia z siatkowki, z chęcią się zapisze i załatwic jakies głupoty typu tutorial i functional skills.
za 16dni dwa tygodnie przerwy i wracamy na Halloween. mają coś przygotowac nam, ciekawe co wymyślą?..

lece odrabiac historie na jutro i przygotowac niespodziankę dla Matthew. na bank się ucieszy ; )

No comments:

Post a Comment