6/28/2011

:)

Hej, bardzo przepraszam, że sie tak długo nie odzywałam. Brak netu;/
wczoraj wróciłam do Słupna. wpadłam na chwilkę do domu zostawic rzeczy i pojechałam na miasto wydac reszte zarobionej kasy :) (Częśc wydałam w Wawce ;P)
Za to dzisiaj spędziłam caly dzien z Klaudią i jej mamą. Super było. Poszłyśmy na plażę, c.Basia z Kolą (i jego dziewczyna :?) i Asią do nas dołączyli. Opalanko, pływanko, granie w piłkę. Generalnie relaksik ^^ jak dla mnie cool day ( nie liczą czerwonej opalenizny x_X) xD
IELTSem juz się nie martwie, napisałam i mówilam, dalej niech oni sie w tym bawią i przyslą wyniki.
Teraz inny problem mam, bo mama zabukowała mi lot na 10.07 a dzień wcześniej jest UNDERGROUND REGGELAND i bardzo chcę isc ( bd grac m.in. East West Rockers <3)

mam dla Was kilka fotek z ostatnich dni i fotki bossskich szpilek, jakie znalazłam w necie (fotki :P)
a ja lece do wyrka, bo jutro Matt z Igą do mnie przyjeżdżają i jeszcze Domi będzie . Akcja - ogarniamy chate rozpocznie się jtr o 9.30. w 1,5h powinnam sie wyrobic >.<

No comments:

Post a Comment