4/21/2012

Inspiracje

Nareszcie:) słońce wróciło (pomijając ostatnie 2 deszczowe dni ;P) 
 Poszperałam trochę w internecie w poszukiwaniu wiosennych inspiracji i znalazłam kilka :)
a już niedługo Maj :) mój ulubiony miesiąc :3











 Miłego weekendu :)  (ja bede sie uczyc v.v)

 *obrazki pochodzą z weheartit.com i boska.pl

P.S.Wczoraj byłam na dniu próbnym u mamy w pracy. W poniedziałek będzie odpowiedz czy mnie przyjmują czy nie. Plecy mnie bolą, ale kasa to kasa. Szkoda mi tylko tych dziadków z tego domu starców. W pokojach pełno zdjęć rodzinnych, pluszaków, kartek z życzeniami świątecznymi, ale tak naprawdę gdyby ta miłość była tak wielka jak na tych zdjęciach/kolażach to byliby z rodziną a nie w jakimś care home'ie...

2 comments:

  1. Chyba bym się nie zdecydowała na taką pracę. Podziwiam. A inspiracje fajne :)

    ReplyDelete
  2. Fajne trampeczki :)

    ReplyDelete