2/21/2012

muzycznie

I skończyła się laba, trzeba chodzić na zajęcia i się uczyć. Jak ja nienawidzę tego domu zła (czyt. college). To takie Guantanamo w wersji soft, więc chodzę tam jak na ścięcie. zajęcia fajne, zawsze coś nowego, ale ludzie i ich mentalność mnie rozbrajają. Muszę umówić się na sesję z terapeutą, bo jutro functional skills a N po dłuższej przerwie wkurza bardziej niż zwykle...
Wczoraj leżąc w łóżku miałam pomysł na post, ale byłam zbyt zmęczona (czyt.zmęczona, ale nie mogę zasnąć więc oglądam film) żeby wyciągnąć laptopa i pomysł uciekł :(

Oglądałam "Bandslam" ale nie będę Was zanudzać kolejnym filmowym postem. Film jest o muzyce, więc postanowiłam podzielić się z Wami moimi nowymi-ulubionymi piosenkami :)



Birdy :3 powiem tylko tyle, że oszalałam na jej punkcie. Ma piękny głos, przyjemnie się jej słucha a tekst, co tu dużo gadać. super są (ale to moja opinia).  
God knows what is hiding in those weak and drunken hearts
I guess you kissed the girls and made them cry
Those Hardfaced Queens of misadventure
God knows what is hiding in those weak and sunken eyes
A Fiery throng of muted angels
Giving love but getting nothing back



Mat Kearney


tak :)) piosenka z Rudolfa :)



nie mogę przestać słuchać:)




wrzucam z DDTVN, bo teledysk mi się nie podobał


Miłego słuchania, ja zmykam do nauki historii :( '-)

No comments:

Post a Comment