7/01/2011

^^ to jest mega dobry dzień ^^

Dzisiaj dostaliśmy wyniki naszej matury :D
Cała moja klasa zdała, nawet nie najgorzej z resztą :)
Moje wypociny oceniono następująco- podstawa: polak 60% angol 96% mata (tu mega zaskoczenie)68%
rozszerzenie: polak 43% angol (załamka) 67% wos 40%
ustne- polak 75% angol podstawa i rozszerzenie po 100%
Ale dobra, dobra. Cieszmy się z tego co jest, inni mieli gorzej- nie zdali :P


Jak szłam po wyniki to zaczepił mnie na ulicy jakis facet (przed 40stka, poharatana twarz, damskie okulary, dziwny był, brrr....). Złapał mnie za przedramię i sie pyta czy sie z nim umówie... O_o ja oczy jak pięć zlotych, wyrwałam mu sie i mówię, że nie. A on za mną idzie i się pyta czemu, moze jednak. Na główną ulice zwiałam.
Czasami sie zastanawiam skąd się tacy ludzie biorą....

Dobra, NVRD. Lepiej zapomniec o tym "incydencie" :PP

W ten weekend znowu jadę do Wawki, Asia mnie zaprosiła. Spędzę troche czasu z Łusią ( przez telefon mówiła mi żebym do niej przyjechała, bączek kochany:*).

Dzisiaj rozpoczynam dalszy proces pakowania, tzn. selekcja książek i innych bobelotow. Z mojej kolekcji porcelany tylko kilka figurek dostapi zaszczytu wyjazdu- miś, aniołek, piesek, figurka anioła i 2dzieci, śniezna kula z aniolkiem i może coś jeszcze zabiore.
Smutno mi, bo nie mogę zabrac antyram, które dostałam w prezencie na 18stke. W jednej są zdjęcia Ruela i Wasila, a w drugiej Domi zrobiła mi miks zdjęc naszej paczki (brakuje tylko fotki Pawła :'< ). Obiecałam ich nie rozkładac żeby zabrac same zdjęcia więc muszą zostac :\



Tak samo zdjęcie Paryża od Barana ( które kocham, bo jest śliczne, czarno-białe ^^)





Mam dla Was dwa linki do obczajenia.
Na tym z pudla są świetne zdjęcia z sesji z Shia LaBeouf. Na drugim, bardzo fajne stylizacje :)
http://www.pudelek.pl/artykul/33408/megan_i_ja_uprawialismy_seks_foto/
http://www.we-dwoje.pl/styl;rockowy;-;moda;uliczna,artykul,1347.html

1 comment: